Termeni și condiții
I. Dispoziții generale și definiții ale termenilor
Termenii și condițiile generale (denumite în continuare termenii și condițiile) se aplică relației de afaceri dintre cumpărător și companie (denumită în continuare operator):
- PROFITENT sro
Priemyselna 1
085 01 Bardejov - Număr de TVA: SK2121558131
încheiat prin intermediul magazinului electronic www.profitent.ro (denumit în continuare magazin).
Un cumpărător este o persoană fizică sau juridică care, după autoautorizare, a trimis o comandă electronică procesată de sistemul magazinului.
Comanda electronica inseamna un formular electronic trimis, care contine informatii despre cumparator, o lista de marfuri comandate din oferta magazinului si pretul total al comenzii, procesate de sistemul magazinului.
Termenii și condițiile generale reglementează și precizează drepturile și obligațiile operatorului și ale cumpărătorului în versiunea lor actuală și fac parte integrantă din contractul de cumpărare.
II. Înregistrare
Înregistrarea nu este obligatorie.
puteți urmări progresul expedierii dvs.
aveți posibilitatea de a fi informat prin e-mail despre diverse reduceri, beneficii și promoții pentru anumite bunuri sau despre primirea de bunuri noi în stoc
deveniți clientul nostru fidel și intrați în programul de recompense pentru achiziții repetate
III. Obligatiile operatorului
1. Operatorul se obligă să furnizeze clienților săi:
tipul și cantitatea corectă de mărfuri în prețul de achiziție și în condițiile de plată valabile în ziua expedierii comenzii electronice
de bunuri în conformitate cu standardele, reglementările și reglementările valabile pe teritoriul Republicii Cehe
2. Operatorul se asigură că mărfurile nu sunt deteriorate în timpul transportului, aceste măsuri includ ambalarea mărfurilor și asigurarea.
3. Operatorul nu este responsabil pentru:
pentru livrarea întârziată a mărfurilor comandate cauzată de serviciul de curierat
pentru deteriorarea expedierii cauzată de oficiul poștal, sau posibila nelivrare a mărfurilor de către serviciul de curierat
, care a intervenit din vina producătorului (furnizorului) ca urmare a oricărei restricții sau anulări a drepturilor de distribuție sau a altor obstacole imprevizibile
IV. Obligatiile cumparatorului
1. Cumpărătorul se obligă:
preia în mod corespunzător bunurile comandate, verifică dacă ambalajul este intact și, în cazul oricăror defecte, anunță transportatorul că
achită imediat prețul de achiziție pentru bunuri integral și în conformitate cu termenele de plată valabile în ziua trimiterii comenzii.
2. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai la plata integrală a prețului de cumpărare.
3. Riscul de deteriorare a mărfii trece la cumpărător la primirea mărfii comandate.
V. Comanda, încheierea contractului și retragerea din contract
1. Condiția pentru valabilitatea unei comenzi electronice este completarea adevărată și completă a tuturor datelor și cerințelor cerute de sistemul electronic în timpul înregistrării cumpărătorului sau la executarea comenzii. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul își exprimă acordul față de acești Termeni și Condiții în versiunea valabilă în ziua trimiterii comenzii.
2. Toate comenzile electronice primite sunt considerate un proiect de contract de cumpărare și sunt considerate obligatorii pentru ambele părți implicate.
3. Acceptarea comenzii de către operator este confirmată prin e-mail la adresa furnizată de client în timpul înregistrării.
4. Operatorul acceptă propunerea de contract de la cumpărător prin livrarea bunurilor către cumpărător.
5. Operatorul are dreptul, în funcție de natura afacerii (cantitate, preț, costuri de transport, distanță etc.) în special pentru un preț mai mare de 166 EUR (o sută șaizeci și șase de euro), să ceară cumpărătorului să autorizează comanda într-un mod demn de încredere. telefonic sau în scris. In cazul refuzului autorizarii de catre cumparator, operatorul considera comanda invalida.
6. Operatorul are dreptul de a cere plata în avans de la cumpărător dacă prețul comenzii este mai mare de 166 EUR (o sută șaizeci și șase de euro).
7. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract fără a furniza un motiv în termen de 14 zile lucrătoare de la preluarea bunurilor în conformitate cu §12 din Legea 108/2000 Coll.
8. Adresa pentru schimb sau rambursare:
- PROFITENT sro
Priemyselná 1
085 01 Bardejov
9. Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, cu toate etichetele, nedeteriorate, nefolosite, curate, să nu aibă miros, pentru a fi eligibile pentru revânzare.
10. Operatorul se obliga sa preia bunurile si sa restituie cumparatorului suma platita in termen de 15 zile de la data primirii bunurilor returnate, inclusiv costurile suportate de consumator in legatura cu comanda bunurilor. Operatorul va returna banii cumpărătorului de comun acord în contul bancar specificat de cumpărător în scris.
VI. Conditii si date de livrare
1. Locul de executare a contractului înseamnă adresa de corespondență a destinatarului specificată de cumpărător în comanda electronică. Bunurile vor fi livrate de către operator folosind serviciile unor terți, sau acesta va livra marfa cu resurse proprii.
2. Dreptul de proprietate asupra bunurilor trece la cumpărător cu condiția plății integrale a prețului de achiziție.
3. Operatorul va livra mărfurile cumpărătorului cât mai curând posibil (de obicei în termen de 2 zile) de la primirea comenzii electronice.
4. Perioada de livrare convenită se aplică cu excepția cazului în care apar circumstanțe neprevăzute sau circumstanțe peste voința părților, adică circumstanțe care exclud răspunderea, precum toate cazurile de forță majoră care fac imposibilă conformarea. Aceste circumstanțe includ și intervențiile și interdicțiile oficiale, întârzierile cauzate în timpul transportului sau vămuirii, pagubele produse în timpul transportului numai în circumstanțe excepționale și conflictele armate. Circumstanțele enumerate dau dreptul vânzătorului să prelungească perioada de livrare. Operatorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul despre aceste circumstanțe.
5. Bunurile vor fi livrate cumpărătorului în ambalaje normale, cu excepția cazurilor în care cerințele speciale apar din natura mărfurilor sau în baza acordului.
VII. Pretul de achizitie si taxele postale
1. Prețurile produselor prezentate în magazinul electronic www.profitent.ro sunt date în lei inclusiv taxa pe valoarea adăugată.
2. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile, în cazul unor erori de tipărire, modificări ale cursurilor valutare, în cazul unei creșteri semnificative a inflației sau în cazul unor modificări semnificative ale condițiilor de aprovizionare de la producători și alți furnizori de mărfuri. . Operatorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul despre aceste circumstanțe. În aceste cazuri, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.
3. Prețul de achiziție se plătește cel târziu la primirea mărfii în cazul rambursului sau ridicării personale.
4. Poștă:
VIII. Procedura de reclamații
1. Impreuna cu marfa, operatorul furnizeaza cumparatorului toate documentele relevante care se refera la marfa, adica: Factura - document fiscal.
2. Operatorul oferă o garanție pentru bunurile livrate menționată expres în Factură sau document fiscal. Dacă nu se specifică altfel, garanția este de 24 de luni de la data vânzării.
3. Operatorul este responsabil pentru defectele care apar pe bunurile vandute in perioada de garantie cauzate de defecte materiale, defectiuni functionale sau defectiuni produse in timpul productiei.
4. Garanția nu acoperă defectele cauzate de manipularea neprofesională, manipularea necorespunzătoare și modificarea mărfurilor ca urmare a nerespectării instrucțiunilor date în instrucțiunile de întreținere și îngrijire.
5. Garanția expiră în cazul intervenției neautorizate în marfă a unei persoane care nu a fost autorizată în mod expres de către operatorul sau producătorul mărfurilor să efectueze intervenția.
6. În cazul în care se constată un defect, mărfurile trebuie oprite și imediat făcută o reclamație. În cazul în care nu faceți acest lucru și utilizarea ulterioară crește defectul, riscați ca reclamația dumneavoastră să nu fie recunoscută sau reparată de către producător. Atașați o copie a facturii, o scrisoare de intenție cu adresa dvs., numărul de telefon și o descriere precisă a ceea ce vă plângeți cu marfa.
7. Operatorul este obligat să soluționeze reclamația în termen de 30 de zile de la livrarea bunurilor revendicate.
8. Adresa pentru reclamații: PROFITENT sro Průmyslova 3416/1 085 01 Bardejov,
IX Protecția datelor cu caracter personal
1. Trimiterea unei comenzi prin intermediul magazinului electronic www.profitent.ro este condiționată de confirmarea consimțământului clientului cu privire la aceste PO și a consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale clientului în sensul definiției date la §4 alin. 1. 1 . scrisoare a) din Legea 428/2002 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal.
2. prelucrează datele personale ale unei persoane fizice – clientul (cumpărătorul), sau persoanele autorizate în scopul încheierii unui contract de cumpărare și îndeplinirii obligațiilor ce decurg din contractul de cumpărare; Le folosește mai ales la emiterea unei facturi, procesarea unei comenzi și livrarea mărfurilor comandate. este responsabil pentru faptul că datele personale furnizate ale unei persoane fizice nu vor fi utilizate în alte scopuri, în special nu vor fi puse la dispoziția terților (cu excepția persoanelor care efectuează livrarea coletelor).
3. prelucrează datele personale ale unei persoane fizice în următorul domeniu: prenume, prenume, loc de reședință, adresă de e-mail, adresă de facturare, adresă de livrare, număr de telefon de contact.
4. În cazul în care clientul, la înregistrarea sau comandarea mărfurilor, indică că este de acord să primească oferta curentă și alte informații comerciale, acestea vor fi trimise la adresa de email pe care a furnizat-o la înregistrarea sau comandarea mărfurilor. Anularea trimiterii ofertei curente și a informațiilor comerciale poate fi solicitată în orice moment prin e-mail.
5. Vă asigurăm că datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate în măsura necesară, în siguranță și profesional, și că nu vor exista scurgeri sau alte utilizări greșite. În niciun caz nu le vom furniza terților, cu excepția celor care participă la livrarea mărfurilor comandate (societăți de curierat etc.). Toate persoanele care intră în contact cu datele dumneavoastră cu caracter personal sunt instruite cu privire la manipularea corectă a datelor cu caracter personal. Atunci când plătiți prin internet folosind sisteme de plată, introduceți toate datele dumneavoastră pe pagina securizată a băncii respective, iar noi nu intrăm în contact cu datele dumneavoastră de plată. Primim doar informații despre succesul tranzacției.
X. retragerea din contractul de cumparare in termen de 14 zile, fara a indica motivul.
Din motive de igienă, nu se poate returna masca!
Cum să procedați dacă doriți să returnați bunurile achiziționate în termenul legal de 14 zile
Dacă sunteți consumator, conform § 1829 din Codul civil (Legea nr. 89/2012 Coll.), aveți dreptul de a returna bunurile achiziționate fără a indica un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunuri.
Dacă nu sunteți consumator, adică achiziționați bunurile ca parte a afacerii sau activității dvs. de afaceri (care este determinată de numărul de identificare de pe documentul de achiziție/în comandă), nu aveți dreptul de retragere.
Unde se returnează bunurile
PROFITENT s.r.o
Priemyselna 1
085 01 Bardejov
Vă rugăm să împachetați bine bunurile returnate, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului.
Vă rugăm să readuceți bunurile pe cât posibil la starea inițială, acest lucru va preveni o posibilă reducere a sumei rambursate cu costurile suportate pentru a readuce bunurile la starea inițială.
Vom trimite banii pentru bunuri în contul dvs. bancar cât mai curând posibil, cel târziu în termen de 14 zile de la data retragerii din contract, dar nu înainte ca bunurile returnate să fie livrate înapoi la departamentul nostru de reclamații. In acest caz, costurile de returnare a bunurilor sunt suportate de cumparator.
Respectarea termenului de 14 zile
Perioada de retragere din contract durează 14 zile calendaristice, nu zile lucrătoare, și începe să curgă în următoarea zi calendaristică după ce consumatorul preia bunurile (de exemplu, dacă clientul preia bunurile vineri, perioada de retragere se calculează de sâmbătă inclusiv). ).
Ce acte sa atasez?
Atașați întotdeauna un document - dovada de cumpărare (factură) la bunurile returnate, care confirmă că ați achiziționat bunurile de la noi și ne facilitează identificarea bunurilor și a cererii.
Ce bunuri nu pot fi returnate deloc?
Prin lege, consumatorul nu se poate retrage din contract în special:
- privind prestarea de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere din contract și întreprinzătorul a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că, într-un astfel de caz, nu are dreptul de a se retrage din contract. contractul:
- privind livrarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, indiferent de voința antreprenorului, și care pot apărea în perioada de retragere,
- despre livrarea băuturilor alcoolice, care pot fi livrate numai după treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independente de voința antreprenorului,
- privind livrarea de bunuri care au fost modificate conform dorintelor consumatorului sau pentru persoana acestuia,
- privind livrarea mărfurilor perisabile, precum și a mărfurilor care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare,
- asupra reparațiilor sau întreținerii efectuate la locul desemnat de consumator la cererea acestuia; cu toate acestea, acest lucru nu se aplică în cazul unor reparații ulterioare, altele decât cele cerute, sau al livrării de piese de schimb, altele decât cele cerute,
- bunuri care nu pot fi returnate de la igienic,
- despre livrarea unei înregistrări audio sau video sau a unui program de calculator, dacă aceasta a încălcat ambalajul original,
- despre livrarea de ziare, periodice sau reviste,
- despre cazare, transport, catering sau folosirea timpului liber, dacă întreprinzătorul prestează aceste servicii în perioada specificată,
- încheiat în baza unei licitații publice în conformitate cu legea care reglementează licitațiile publice, sau
- despre livrarea de conținut digital, dacă acesta nu a fost livrat pe un suport fizic și a fost livrat cu acordul prealabil expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere din contract și întreprinzătorul a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că în în acest caz nu are dreptul de a se retrage din contract.
Excepție fac cazurile în care retragerea din contract este convenită în mod expres.
Un scurt rezumat la final
Vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile calendaristice (nu se aplică achizițiilor cu un număr de identificare)
Perioada de 14 zile începe să curgă în următoarea zi calendaristică de la primirea mărfii.
Retragerea din contractul de cumpărare trebuie să fie livrată furnizorului cel târziu în ultima zi a perioadei de 14 zile.
Dreptul de retragere din contract fără a indica un motiv nu expiră prin despachetarea sau utilizarea bunurilor. O excepție este, de exemplu. Purtători audio și video.
De asemenea, este posibil să returnați bunuri uzate, dar furnizorul are din nou dreptul la rambursarea costurilor asociate restabilirii bunurilor la starea inițială. Aceste costuri pot ajunge teoretic la prețul integral al mărfurilor.
Vom returna banii în cel mult 14 zile calendaristice de la retragerea din contract, dar nu înainte de a primi bunurile returnate (sau dacă dovediți că bunurile returnate ne-au fost deja trimise).
XI. Alte
1. Pe baza strategiei sale de afaceri, operatorul alocă reduceri care nu pot fi revendicate de către cumpărător, decât dacă sunt listate pe site-ul operatorului în ziua comenzii.
2. Operatorul stabilește taxele poștale și ambalajul, care se adaugă la valoarea mărfurilor din comandă și pe care cumpărătorul este obligat să le plătească împreună cu prețul mărfurilor, așa cum este menționat în comandă.
3. ne rezervăm dreptul la orice utilizare a descrierilor și fotografiilor. Este strict interzisă copierea, distribuirea sau utilizarea în alt mod a tuturor materialelor de pe alte site-uri web decât profitent.sk fără acordul scris prealabil